Anasayfa » Diyet Programları

Nestle Nesfit 14 Gün Programı ile Zayıflama: www.nesfit14gun.com

Televizyonda gördüğünüz nestle nestif 14 gün programını merak ediyorsanız, size programın sırrını açıklayalım. Nestle, Ramazanda aldığı kiloları vermekte zorlananlar ve formunu kaybedenler için 14 günlük bir diyet programı öneriyor. oldukça basit bu programda en büyük yardımcınız tabii ki Nestle Nesfit ürünleri.

Nestle Nesfit 14 Gün Programı ile Zayıflama


www.nesfit14gun.com adresini ziyaret edecek olanlar, öyle ahım şahım bir 14 günlük dolu dolu diyet programıyla karşılacaklarını sanmasınlar. Oldukça kolay bir diyet programları var. Olayı kısaca şöyle özetleyebiliriz: Sabah kahvaltısı için bir sınırlama mevcut. Öğle veya akşam yemeklerinden birini ise istediğinizi gibi, aşırıya kaçmadan tüketebilirsiniz. Diğer öğünü ise nesfit ile tamamlayacaksınız. Bkz: Nesfit karın eritme egzersizleri

Örnek bir gün programı:

Kahvaltı: Yarım yağlı veya yağsız süt içine atacağınız nesfit esas yiyeceğiniz. Nesfiti hazırlarken bir kaseye 5 kaşık Nesfit, yarım bardak yağsız süt ekleyebilirsiniz. Yanında bir meyve, bir çay yada kahve içebilirsiniz.

Öğle Yemeği: size kalmış. Ama 4 temel besin grubundan besinleri içeren bir menü tavsiye ediliyor. Yağsız veya az yağlı yoğurt, tam tahıllı ekmek, tam tahıllı makarna veya bulgur, ızgara et-tavuk veya balık, salata veya sebze çorbası ile et- tahıl- sebze ve süt ürünlerini tüketmiş olursunuz.

Akşam yemeği: Bir kase Nesfit ( yarım yağlı yada yağsız süt ile hazırlanmış), yanında sebze

Detaylı bilgi için www.nesfit14gun.com

,nesfit diyeti,nesfit 14 gün diyeti,nesfit 14 gün programı,nesfit,nestle 14 gün programı
18 Eylül 2010 255,518 173 yorum yapılmış

173 yorum yapılmış »


  • sinem demiş ki:

    güzel ama zor ya neden spor hareketleri yok olsa daha güzel olur


  • gün demiş ki:

    ya tamam zayıflatabilir ama bu nesfit günde iki kez yenmez ki :( ((


  • ayca demiş ki:

    aynen katılıyorummm aclıktann basım dönüyodu öğün cokkk az hani az ama sık yicektik:))


  • sinem demiş ki:

    daha kullanmadım ama egzersis yapıyorum hiç birşey degişmedi.


  • sinem demiş ki:

    kullanmadım ama egzersis yapıyorum gine hiç bir şey olmadı. yani bir degişiklik yok


  • necla ışık demiş ki:

    slm bende başlamak istiyorum günde ne kadar tüketmem lazım yemeten önce mi yoksa yemekten sonra mı kaçkase yemem lazım bir paketi kaç gün kullanabilirim cevabınızı bekliyorum teşekkür ederim


  • ayşe demiş ki:

    ben memnunum çok işe yarıyo 5 gün oldu ama 2 kilo verdimbile herkez kullansın


  • emin demiş ki:

    slm ben spor yapiyorum ama karin yaglarindan kurtulamiyorum denemek istiyorum


  • sanane demiş ki:

    valla ben yedim arkadaşlar 4ayda 16 kilo verdim tavsiye edrim


  • narin demiş ki:

    merhaba ben narin bende başlamak istiyorum ama geçekten işe yarıyomu. ve 14günde kesin olarak kaç kilo veriliyo.


  • dadaş kızı demiş ki:

    arkadaşlar ben 168 boyunda 71 kiloyum zayıflamak istiyorum


  • defne demiş ki:

    zaten bogazınıtutarsan kilo verırsın nesfit hikaye


  • snmylmz demiş ki:

    arkadaşlar gerçekten işe yarıyo ben sadece 1 öğün kullanmama rağmen 1 haftada 2 kilo verdiim


  • nevin demiş ki:

    yaz geliyor herkesin ortak sıkıntısı bende denemeyi düşünüyorum artık denemediğim ilaç çay kalmadı birde bunu deneyelim


  • nazlı demiş ki:

    ben bebek emziriyorum yesem herhangi bir zararı olurmu cevap bekliyorum


  • yeganem demiş ki:

    gerçekten işe yarıyomu :(


  • yeganem demiş ki:

    sanane gercekten faydasını gördünmü ? :)


  • nur demiş ki:

    ben bunun diyer başka bir markasını kullandım birde sipor yaptım ekmeyide biraz kıstım 15 günde 3 4 kilo verdim tavsiye ederim


  • a.ş.k demiş ki:

    arkadaslar bende bugün aldımm acaba işe yararmıı ben sabah ve öğlen öğünlerinde nestle nesfit yiycem aksam da salata çorba felann olurmu acaba …


  • ebru demiş ki:

    umarım işe yarar olay boğazını tutmak falan değil neler yaptım olmuyo işte ama nesfite güveniyorum..


  • YESIM demiş ki:

    YA BENIM GOBEKLE ILGILI SORUNUM VAR DAHA KULLANMADIM AMA DENEMEK ISTIYORUM IŞE YARARMI ACABA


  • ebru demiş ki:

    ben ebru çok zayıflamak istiyorum ama bi türlü kilo veremyrm nesfiti tercih etmeli miyim?


  • YASEMİN demiş ki:

    boğazla alaksı yok bunun besinle alakalı dha cok bilmeden konusmayın azda yesen kilo aldıran besnler cokta yesen kilo aldrmayan besnler var.
    bazıları cok yemek tuketr ama kilo almaz bazıları az tüketir ama alır. hani derler ya bna ne yesem yarıyo su bile o misal. ve bnce bu ürünü denemeliyiz arkadaslar bnde yeni denicem hadi bakalım. :)


  • elif demiş ki:

    ben denemiştim bir ayda beş kilo verdim. ara öğünde hamburger yediğim halde =)işe yarıyor tavsiye ediyorum .


  • merve demiş ki:

    ben nesfit 14 gün programını uyguladım hiç zayıflamadım aksine 3 kilo aldım. sakın denemeyin hepsi yalan yalan. reklamlarıda söyledikleride atmaca.


  • buse demiş ki:

    ben denedim ve kilolarımdan kurtuldum çok atıştıran birisi olarak kendime inanamıyorum


  • kader yiğit demiş ki:

    daha denemedim ama denemek istiyorum en kısa zamanda
    göbeğimdeki yağlardan ve çatlaklarımdan kurtulmak için
    bence nesfit’i mutlaka herkes denemeli


  • kader yiğit demiş ki:

    selam mutlaka denememiz gerektiğini düşünüyorum


  • merve demiş ki:

    Biri öle dio biri böle kime neye inancaqımı şaşırdım artık Tek isteqm 6 kilo vermek =(


  • belma demiş ki:

    Bende kiloluyum ve bu kilolarımı vermek istiyorum,daha önce denedim bazı diyetleri ama başarılı olamadım ama bunu deneyip görmek istiyorum.


  • gülnihan demiş ki:

    bende denemek istiyorum ama işe yaramazsa


  • selin demiş ki:

    yaa zaten yazıyıf 44 kiloyum hem zayıflamak istesemde nesfite pek güvenemem inandırıcı gelmiyo…


  • Esra. Unal demiş ki:

    Merhaba. Ben nestle HO doktoruyum .Nestle 14 gun diyetini. Uygulamayi dusunuyorum.Sonucunu. Sizlerle paylasicagim.Tesekkurler


  • dilek demiş ki:

    bende denicem arkadaşlar


  • seher demiş ki:

    tadı çok kötü zaten sütten nefret ediyorum .s.s daha başka tatlar olmaz mı .s.s


  • nur demiş ki:

    gerçekten zayıflatıyor mu ya kimisi memnun kimisi değil gerçekten denemeliyim


  • nil demiş ki:

    bikini gymem içn 1 aftam vr yardm edin ltfeen. napcam blmiorm rezl olamam bu yağlrlaa.


  • hulya demiş ki:

    tam tahıllı oldugu ıcın sabah ac karnına tuketıldıgınde dırekt bağırdak tarafından emılıyor ve bu tahıllar bağrsakların calışmasını sağlıyor. harfıyen uyuduldugunda gercekten kılo verdırıyor arkadaslar. cunku sındırım sıstemınız duzene gırıyor..ve yedıgınız besınler boşaltım yoluyla atılmış oluyor..;)


  • xxxxl demiş ki:

    ya niye zayıflamak iiçin bu kadar şeye katlanmak zorundayız.?
    yemek yemek dünyanın e güzel şeyi ah bide kiloları olmasa


  • deniz demiş ki:

    nasılsa nesfit diyip kase kase yerseniz bi yararı olmaz zaten bi kasesi yarım yaglı sütle beraber 150-200 kcal ediyor 2 öğün yiyince etti size 300-400 kcal zayflamak için günde 1200kcal almamz gerek geriye kalan öğünde 800kcal aşmazsanız gayet kolay verirsiniz :)


  • ışıl demiş ki:

    1.65 boyundayım ve 56 kiloyum zayıflamak istiyorum lütfen sakın bu kilo az demeyyin hepsi kalça be baldırlarda biriktiği için çok fazla görünüyo yardım edin lütfen ….


  • nurcan demiş ki:

    ben 79 kilodan 86 kiloya ulaştım şimdide ne yapacagım diye düşünüyorum nesfit nesfitli kilolar al demekkki eeeee şimdi ne olacak


  • nazlı demiş ki:

    bende denemek istiyorum ama benim çocuğum daha 4 aylık ve sadece beni emiyo sütüm kesilirse diye korkuyorum vede bişi yemezsem başım çok dönüyo zayıflamakta çok istiyorum ne yapsam bilmem


  • filiz demiş ki:

    arkadaşlar ben bunu geçen yıl uyguladım 3 kilo kadar verdimbir haftada ama kesinlikle tatlılardan uzak durun


  • farketmez demiş ki:

    kesinlikle kilo verilir ama 14 gunden fazla yapılmamasını tavsiye ederim zira metabolizba kafayı yiyebilir


  • ben yaRIn başlıyorummmmmmmmmmmmmmm demiş ki:

    yarın başlıcam ben bgn aldım inş işe yarar:((


  • selin demiş ki:

    Zayıflatıyor 3-4 kilo verdim ama yaz sonunda fazlasıyla geri aldm bence denemeyin.Aç kalmak sağlığa zararlı. Karatay diyetini deneyebilrsinz.


  • Bir Kızz demiş ki:

    Ben 14 gün içinde Tam 9 kilo werdimmmm Mutluyummm Süper ince oldum herkez Kullansınnn Kullanınca İNSAN ÖLDÜRMÜYOO KİMSE KORKMASIN =))


  • gül demiş ki:

    arrkadslar ekmek yemeyin tatlı türü seyleri yemeyin bol myve yiyn ve bol hareket edin zayıflamanin tek yolu bu :)


  • hilal demiş ki:

    80 kilodan 60 kiloya düştm deneyn….


  • Aysun demiş ki:

    Ben 4 haftadır kullanıyorum 9 kilo werdim. Sbh 1 kase we yanında elma. Öğle sebze we ızgara et yada haslanmış tavuk. Akşamda 1 kase nesfit we sebze. Ewet biraz sıkıcı ama egzersiz we günde 2 litre su ile 9 kilo verdim. Yoğurdu bol tüketin ve sebzeniz çok olsun. Egzersize gelince sabah akşam 1er saat yuruyuş. Ben en çok açtım müziğimi oynadım durdum =) gerçekten memnunum. 1 paketi 1 hafta gıdio ölçüyle yparsanız. Hepinize hayırlı zayıflamalar =)


  • gullu demiş ki:

    ben bu gun basladim.ama egzersiz icin vaktim yok.insaalah faydasini gorurum.


  • bir kişi demiş ki:

    ben de denemek istiyorum ama 14 günde 9 kilo verdim falan diyorlar doktorlarda zararlı diyorr . Nasıl yapıcam bilemiorum ve gercekten kilo verdiriyormu ??


  • safiye demiş ki:

    hepsi hikaye boğazını tutarsan verirsin çok şey denedim olmadı azsık yedim verdimmm boşuna paranızı vermeyinnn


  • eliffffff demiş ki:

    bendeee pazartesiii başladımm veeeeeeeeeeee 2 kiloo verdimm inşş devamıı gelirr çokk enn fazlaa 65 olmakk istiyorumm artıkkk


  • hatice demiş ki:

    bende kullanmak istiyom ama gercek zayiflatıyomu acaba birde nesfiritler faklimi yoksa marketlerdekilerle aynımı hepsı bilgibekliyom


  • bbbuuukkkeeett demiş ki:

    bn kullandm ve 14 günde 7 kilo vrdm


  • esma demiş ki:

    mrb bende 3 gündür yiyiyorum ve 1 kilo gitti bile çokmutluyum :) ))))


  • deniz demiş ki:

    böyle şeylerle uğraşacağınıza ve ya işe yaramazsa diye sızlanacağınıza kendinize 3 öğün saati belirleyin o saatlerde yemeye özen gösterin bir öğününüz salatadan ibaret olsun diğer öğünlerde de ne önceden ne kadar yiyorsanız mutlaka azaltın.günde 6 bardak su için. abur cuburu kahveyi meyve suyunu unutun.uyanır uyanmaz bir bardak su ile güne başlayın. Son olarak uyumadan önce ve uyandığınızda 25tanecik mekik çekin zor değil 2dakikanızı bile almaz. bakın nasıl da zayıflıyorsunuz. ben 1 ağustostan beri bunları yapıyorum bugün itibariyle 4. kilomu verdim


  • mine demiş ki:

    her söylediğinizi ve her dediğinizi yedim egsersizde yaptım ama yarım kg bile veremedik


  • ayşeğül demiş ki:

    bende zayıflama konusunda bilgi istiyorum yardım edermisiniz sadece nesfit yiyerekmi verdiniz kilolarınızı yoksa başka bir şey uyguladınızmı.


  • olalala demiş ki:

    Ben bugün başladım arkadaşlar sabah belirtilen ölçüde bir kase nesfiti yarım muzla karıştırıp yedim çok da nefis oldu. Öğlen tüm besinleri içeren yemeğimi yedim. Akşama kadar bir tane de şeftali yedim. Birazdan da yine nesfitimi ve yanında 3 kaşık sebzemi yiyeceğim. Sitesinde gösterdikleri egzersizleri yaptım. Yürüyüşe de çıkacağım. Su içmekten nefret ediyorum ama içmeye çalışıyorum. 14 gün sonra görüşmek üzere.


  • Aytenn demiş ki:

    Arkadaşlar bu diyet etkili olabillir ama kilo verdiğini söyleyen arkadaşlarım yorumlarına baktım çok az kilolar vermişler ben facebooktan bi diyet sayfasına üyeyim 13 günlük bi isveç diyetimiz var en fazla 14kilo veren üyelerimiz mevcut ama herşeyin başı boool bool su içmek günde en az 2 litre eğer denemk isterseniz facebooktan isveç diyeti yapanlar sayfasına üyue olablrsiniz çok güzl bir ortam var siz ordaki arkadaşlara zayıflamak istiyorum derseniz yeterli bizler sizi okadar güzel motive edicezki bi anda kendinizi isveç diyeti yaparken bulacaksınız inanın ben şu anda dördüncü gündeyim 4kilo verdim:)hadi koşun bekliyoruz….


  • gonca demiş ki:

    bende demenek istiyorum inş gerçekten işe yarar


  • Gülden demiş ki:

    Hiçbir şey tek başına işe yaramaz. Ben kıştan beri aralıklarla kullanıyorum illaki faydası var ama tek başına olmaz yanında sporda yaptığım için memnunum. Sizlerde öle yapın spor yanında diyet


  • senem demiş ki:

    nestle nesfit’ herkese tavsiye ederim…


  • leyla demiş ki:

    mutlaka deneyiniz herkese tavsiyeler


  • leyla demiş ki:

    :) :):)


  • ecenur demiş ki:

    arkadaşlar ben 1.59 boyunda 62 kiloydum.nesfit çikolatalısını aldım 8 gün kullandım şu an 51 kiloyum . kesinlikle tavsiye ederim.


  • firtina24 demiş ki:

    Bende denemek istiyorum yorumlar ne kadari inandiici bilmiyorum ama kullananlarin cogu memnun
    kalmis bende ayin 15 inde basliycam umarim ise yarar 15 gunun sonunda sonucu gorucez…… simdiden
    herkese kolay gelsin…..


  • özge demiş ki:

    14 gün boyumca sadece o usttekı diyetimi uygulucz yoksa hergun için farklı yemekler mı var?? cevap beklıyorummmm…


  • emine demiş ki:

    bende kullandım 14 günde 8 kilo verdim 93 kiloydum şuan 85 kiloyum hala daha kullanmaya devam edyrum.


  • jfhdklnbjf demiş ki:

    ben de kullanmak isttiyorum ama gercekten verdirir mi bilmiyorum bide ben öglenleri kısır yıyorum acaba zararı olurmu ?


  • Anonim demiş ki:

    emziriyorum sorun olurmu bugun basladimm 61 kiloyum hedefim 55 insallah olurumm


  • deniz demiş ki:

    deniz demiski [ cok guzel beslenme diyet. her kese benden tafsiye.] bendenedim .size tafsiye ederim.


  • kesin zayıflamam lazım demiş ki:

    esra unal neden bısı solememıs ıse yaramıyor mu yoksa


  • Melisss demiş ki:

    bende kilo vermek istiyorum.64 kiloyum 15 yaşındayım ve boyım 1.68…En az 45 veya 55 olmam lazım. herkese kolay gelsin…:(


  • teo demiş ki:

    bir erkek olarak kilomdan şikayetçiyim 86 kiloyum boyum 186 aslında boyumla kilom orantılı gibi ama göbeğimin maşallahı var :D
    yazılara baktımda bazı kişilerde faydalı olmuş sanırım programı gerçekten uyguladıklarından faydasını görmüş
    deniycez bakalım göbeği eritmem lazım :D


  • nebahat demiş ki:

    sizin yorum larınızla bende cesaretlendim inşallah zayıflıcam


  • deniz demiş ki:

    bu diyeti uygulamayin.


  • Zehra demiş ki:

    Arkadşlar ben bu gün başladım kilo verenler yorum yaparsa dha mutlu olcağım onlardan güç almam gerekiyor !!


  • bnn demiş ki:

    slm bnde kilo almak istiyorum oneri yokmu


  • Isimsiz kraliçe demiş ki:

    Yemek yemeyi seven zayıflayamaz mideye kelepçede taksa zayıflamaz boğazını tutan zayıflar yavaş yavaş ye az yersin :D


  • Fatma demiş ki:

    Seksen kiloyum ve kilo vermek istiyorum ne yapsam


  • NÜKHETTTT demiş ki:

    MERHABALAR BENDE TAM 3 HAFTADIR KULLANIYORUM 1 KASE SABAH VE BİR KASE AKŞAM YANINDA BAŞKA BİRŞEY TÜKETMİYORUM ÖĞLENLERİDE MAKARNA, EKMEK, PİLAV GİBİ HAMUR İÇEREN ŞEYLER DE YEMİYORUM VE HAFTA 4 KEZDE YARIM SAAT YÜRÜYÜŞ YAPIYORUM FAKAT VERE VERE 1 KİLO VERDİM :s ANLAMADIM BEN BU İŞİ


  • söylemem demiş ki:

    bende nesfit kullandım 1 ay yedim ve spor yaptım koştum mekik cektim 12 kilo verdim kesinlikle faydalı bir ürün ama çikolatalısını falan almayın sadesi daha etkili


  • 123 demiş ki:

    bende bu yaz kullandım sabah akşam ama bi işe yaramadı tekrar kullancam yorumları okuyunca karar verdim inş olur…


  • canan demiş ki:

    ben de yapıcam 75 k 55 olmak istiyorum olurmu acaba 14 çok az veremem


  • saanee olum. demiş ki:

    şuan oturdum pc başına her yere baktm herkez ayrı telden çalıyor. bu nesle 14 gün programını denemedim ama iş 14 de 15 te bitmez.boğazı tut iş orda biter. ne kdr mal bir milletsiniz yhav.


  • ben serpil demiş ki:

    merhaba ben 2 çocuk annesiyim göbek bel yaglarını nasıl erite bilirim yardımcı olurmusunuz


  • isa demiş ki:

    ben üç gündür kullanıyom üç öğünde nestlle yiyorum ama hiç tartılmadım. başta zor ama alışıyo günden güne midenin küçüldüğünü hissediyorum..(izmir)


  • kübra demiş ki:

    ARKADŞLAR EVET KİLO VERDİYOR. MANTIKDA ŞU MISIR GEVREĞİ DİGER YİCEKLERE NAZARAN AZ KALORİ VE HAZMI KOLAY ÖZELLİKLE YEDİGİNİZDE HAFİFLİK HİSSEDECEKSİNİZ.


  • FİGEN demiş ki:

    ekmek pilav makarnayı kesip bol su içerek aralarda meyva yiyerek günde bir saat yürüyüşle 2,5 ayda 11 kilo verdim.nestle nesfit hikaye bence


  • fatma demiş ki:

    bende bugun başlıyorum 64 kiloyum inşallah verebilirim :)


  • CaeWooxD demiş ki:

    BEN daha yeni baslaDım ..!!!! Kilo VerdiriorMu!


  • sidelya demiş ki:

    arkadaşlarben aldım bir gün denedim .ama tadı hoşuma gitmediği için kullanmadım yarın başlıcam


  • sidelya demiş ki:

    gelişmeleri aktarırım size:)


  • özgül demiş ki:

    ben yeni evlendım..3 ay oldu.. 3 ayda 4 kilo aldım.ve aciil vermem gerekiyo..yoğun çalıştığım için o alengirli diyetleri yapamıyorum..yok haşlanmiş bişiler yok ızgara hazırlamalar flan.nesfit e başlıcam ama 14 günde kaç kilo veririm bilen var mı? acill cevap..


  • özgül demiş ki:

    memnun olan varsa yazın lütfen..bir an önce başlıcam..


  • dilaaa demiş ki:

    ya sadece 6 kilo vermek istiyorum ne yaparsam olmuyor bide bu yiyeceği denemeyi düşünüyorum…


  • aziz demiş ki:

    bende başlayacam inşallah doğrudur


  • zeynepppp demiş ki:

    bu yorumları birileri sanki oturup isim değiştirerek yazmış izlenimi var.benim fazla kilom yok ama bir türlü veremiyorum fazlalıklarımı. bugün başladım bakalım ne olacak…


  • Tatlı cadı demiş ki:

    Selam arkadaslar.ben nestle nesfit kullanmadan tam 16 kilo verdim bekarken.ama dogum yapınca fazlasıyla aldım.ben vejeteryanım.etle isim olmaz zaten.sabah ve aksam sebzeye talim.yürüyüs ve günde 12 bardak mutlaka su icmeniz yeterli.tabi yemenizede dikkat ederseniz elveda kilolar,gelsin hafiflik.HAFİFİM HAFİFSİN HAFİF:):):):)


  • busra demiş ki:

    nestle nesfiti sabah öğle kullansak olur mu


  • seda demiş ki:

    3 gundur kullanıyorum ama daha tartılmadım ınsallah bıraz vermısımdır tesekkurler


  • sibel demiş ki:

    slm arkadaslar kesinlikle işe yarıyor bn 10 günde 2 kilo verdim kahvaltı ve aksam yemeği yemiyorum nesetle nesfit yiyorum. meyve ve su da tüketiyorum.denemek te zarar yok hap değil sonuçta çok lezzetli bir şey yemektn zevk alıyorum.ve kesinlikle tok tutuyor.herkese tavsiye ederim.deneyin bir şey katbetmezsiniz.


  • şeyma demiş ki:

    evet faydasını sporla gördüm 2 ayda 18 lilo verdim:) öneriorum şiddetle


  • filiz demiş ki:

    arkadaşlar ben bugün başladım inanın ne sonuç alacağımı bilmiyorum ama deniycem bir hafta sonrada tekrar yazıcam….


  • blue.berry demiş ki:

    ben denedım gecen sene ve bır ayda 5 kılo verdım,,ama ekmegı tamamen kestım,,sabah aksam nesfıt oglende ekmeksız sebze ızgara,bo su,,spor falanda yapmadım..


  • blue.berry demiş ki:

    bırde ben sutten nefret ederım,,yogurtla yedım harıka oluyo,,hafta sonlarıda bır dılım kepek ekmekle peynır zeytın domates salatalıklı kahvaltı yaptım


  • beren demiş ki:

    bende haftaya başlıcam sonuç ne olacak gerçekten çok merak ediyorum 2 ay kullanmayı düşünüyorum inşallah bu süre içinde 8 kilo veririm


  • mehtap demiş ki:

    ben nestle nesfiti 3 aydır kullanıyorum ve sonuç harika üstelik tadınada bayılıyorum ilk yediğimde tadı farklı gelmişti ama şimdi aliştım 3 ayda 13 kilo verdim teşekkürler nestle nestfit


  • Ben betul demiş ki:

    2 cocuk annesıyım bende nestle kullansam fazla kılolarımdan kurtula bılırmıyım acaba?:-(


  • Nazdar demiş ki:

    Bende başlayacağım mayista düğünüm var zayıflamak gerekiyor


  • zemut demiş ki:

    ben evleneli 5 ay oldu. ve 5 yada 11 kilo aldım. bu kilolardan hiç memnun değilim. yürüyüş yapmaya ve bol su tüketmeye başladım. evde de sabah spor yapmaya çalışıyorum. nesfite başladım. inşallah 2 haftada faydasını görürüm. ayrıca kilo verme konusunda tavsiyeler bekliyorum.


  • Ebru demiş ki:

    Ben de dün başladım bakalım 2 hafta sonra ne olacak?


  • Başak.. demiş ki:

    Arkadaşlar bn 18 yaşndaym ve gçn sndn bu yana 5 kilo aldm 2cm uzadm.çok harektli bi insan olmama rağmen grtlağmı tutamyrm dün bşladm.bol su içip 14 gün uyglaycm bkalm ne olck


  • İRFAN demiş ki:

    ARKADAŞLAR EĞER KURALLARA UYARAK BU DİYETİ GÜNDE 45 DK YÜRÜYÜŞ İLE YAPARSANIZ 14 GÜNDE 4 KİLO RAHAT GÖBEK CİVARINDAN VERİRSİNİZ.DİYETİ YAPAR YÜRÜMESSEN OLMAZ.YÜRÜR SU İÇMESSEN OLMAZ.BİR BÜTÜN OLACAK HEPSİ.


  • Ebru demiş ki:

    Bugün 11. günüm henüz tartılmadım, 15. gün burada yazarım kaç kilo verdiğimi.


  • suna demiş ki:

    ben cuma basladim egsersiz yapmiyorum sonucu merak ediyorum


  • güL demiş ki:

    Ben de yarın başlayacağım. inş işe yarar acil kilo vermem lazımm


  • gulsen demiş ki:

    valla herkeze tavsi ederim 20 kilo verdim ama toplamda :P :) :D


  • ZEHRA demiş ki:

    BENDE BAŞLADIM BAKALIM KİLO VERE BİLECEKMİYİM KİLO VERİRSEM YAZARIM


  • moon demiş ki:

    ben de deneyecem.bakalim.


  • Ebru demiş ki:

    Merhaba ben 2 haftada 2 kilo verebildim nesfitle 57 kg ildim 55 oldum


  • DİLEq DeMİir demiş ki:

    ben sarımsak çayıyla haftada 3 kilo verdim ama beden alıştı çaya vermıyor:) sıra nestlede yorumlardan cesaret aldım dusundumde denemenin ne zararı olabılır kapsulmu bu:) veremezsem bile midem kuculur :) bnce illa veririm sporla bırlıkte tabıki haftaya yazarım :P


  • Lerzan demiş ki:

    Dün başladım 1 günde 700 gr. verdim, gözlerime inanamadım, tartı aylardır milim kimildamıyordu, sabah 1 dilim kepekli ekmek 1 parça peynir zeytin ve yumurta yedim, 2 saat sonra nesfiti yağsız sütle karıştırıp yedim, akşam ızgara tavuk yoğurt yedim gece yatmadan önce acıktım ve yine nesfit yedim, aylardır yürüyorum koşuyorum tek gram veremiyordum, böyle giderse süper, 1 hafta sonra tekrar yazcam.


  • h… demiş ki:

    gerçekten işe yarıyomu


  • Başak.. demiş ki:

    1 hf oldu uyglayalı ve 1 kilo verdm ama tatldan fln ksmadm eğzersz yapmadm.


  • ayşeeee demiş ki:

    Ben 14günde tam olarak kaç kilo veriliyor onu öğrenmek istiyorum yapanlardan ???Birde kadınların regl dönemlerinde çok fazla tatlı çekiyor ve ben o zamanlarda dayanamıyorum ayda bir 3200 kaloriye kadar çıkıyorum tatlı isteğimden dolayı acaba diyet bozulur mu bir günde yani bütün hafta verdiğim kalorileri bir günde geri alır mıyım ?


  • zehra demiş ki:

    ben başlayalı tam 1 hafta oldu 3 kilo verdim devam


  • zehra demiş ki:

    kiloyum bu gün aldım nesfit yarın başlıcam bakalım ekmek yemeyi bıraktım günde saatde spor yapıorum bu gün programını uygulucam bakalım haftaya kaç kilo vercem paylaşırım mutlaka


  • zehra demiş ki:

    kiloyum bu arada yazdım ama yukardaki yorumda çıkmamış


  • zehra demiş ki:

    80 kiloyum hah bu defa oldu sanırım:)


  • sinem demiş ki:

    bende yrın baslıcam


  • ebrarsu demiş ki:

    bende bugun başladım 60 kiloyum 53 falan düşmek istiyorum işe yarar insallah…


  • burçin demiş ki:

    bende yarın alıp başlamayı düşünüyorum benimde bel ve karın bölgesi aldı başını gitti 1.55 boyunda 50 kiloyum fakat ne yesem göbek ve bel çevreme birikti yani ben de memnun kalırsam yazarım


  • elif90 demiş ki:

    ben bugün basladım 3kilo fazlalıgım var…


  • Yasmin demiş ki:

    Bende bu gün başladım bakalım sonuc ne sana katılıyorum zeyneepppp


  • fatmaaaa demiş ki:

    arkadaslar bende nesle nesfite baslayalı 2 gun oldu kilo verirmiyim bilmiyorum lütfen cevap yazın.


  • damla demiş ki:

    2 haftada 6 kilo verenlr oldu çevremde deniyecmmmm…


  • aslım demiş ki:

    bende denemek istiyorum 69 kilodan yemeği kısarak ve yürüyüş yaparak 3 haftada 65 kiloya indim 19 yaşındayım ve en fazla 55 olmak istiyorum ama ben yavaş verme taraftarıyım yani haftada en fazla 2 kg. olabilir..


  • emel demiş ki:

    size en doğruyu ben söylicem bugün başladım bekleyin beni 14 gün sonra görüşmek üzere başkalarına inanmayın :) )))))))))))))))))))))


  • AYNUR demiş ki:

    BEN 17 YAWINDAYIM 173 BOYUM 82 CEKIM YANI KENDIMDEN NEFRET EDIYORUM BEN DE SIZE KATILIYORUM ENAZ 2AYA 10 VERMEK ISTIYORUM ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN HEPIMIZI AMIN…… COK KARARLIYIM BU KILOLARI VERICEYIM …………


  • AYNUR demiş ki:

    SAHIDEN BU DIYETLER IWE YARIYORMU ARKADAWLAR BEN DAHA YENIYIM LUTFEN BABA YARDIMCI OLUN VERDIYIM KILOLARI MUTLAKA BURAYA YAZICAM…………ALLAH BENI VE HEPIMIZI BU KILO BELASINDAN KORUSUN


  • murat demiş ki:

    bende bugün aldım.180 boyunda 114 kiloyum hedefim 80 olmak.3 öğün yiyeceğim bunu ve günde 1 saat kadar yürüyüş ve egzersizler yapcam.inşallah yararı olur.

    denemekten zarar çıkmaz.çoğu kişi faydasını gördüğünü yazmış.e okadar kişi fayda görmüş bir kaç kişi görmemiş o görmeyenler yanlış uygulamıştır diye düşünüyorum.


  • murat demiş ki:

    bunu kullanırken yardımcı olarak egzersiz hareketide yapmak gerek.nesfit in kendi karın düzleştirici ve göbek eritici hareketleri var onları izleyin ve yapın işiniz daha kolaylaşır bence.ben yapacağım.


  • RÜMEYSA demiş ki:

    ben bu ayın 12 sinde başladım sporda yapıorumm tabi suu cokk önemlii 1 senede 20 kilo vermem lazım:/


  • Büşra demiş ki:

    Bende bugün başladım hadi hayırlısı yazacam size:)


  • deniz demiş ki:

    benim yaşım küçük bu nesfitte yaş varmı cevapınızı bekliyorum :D


  • izmirdengaye demiş ki:

    ben yarın baslıyorum inşallah size de bir tavsiyem olucak yaparsanız yararını görürsünün kiraz bu mevsimde bol yediğiniz kirazların saplarını atmayın bırıktırın kurutun ve bir tutama yarım litre kaynamış su koyun 5 dakika dursun sonra şekersiz için metebolizmayı hızlandırıyor ve çabuk kılo vermenıze yardımcı oluyor (idrar söktürücü özelliği de var). sabah 1 kase nestle nesfit yiyin günde en az 1 saat spor yapın özellikle mekik çekin mesela ilk gün 20 tane çekin 5er 5er arttırın yürüyüş yapın, gece yatmadan önce dışarıda yürüyebılıyorsanız yuruyun eger dışarı çıkamıyorsanız evde oldugunuz yerde tempolu yürüyormuş gibi yerinizde sayın yarım saat dışarda yürümeye eşittir buda. Düzenli nefes alıp verirseniz(burundan alıp agızdan verme) buda bayagı etkili. 14 günde 4 kiloyu bırakın 14 kilo bile verirsiniz deneyin görün. faydalı olabıldıysem ne mutlu, uygulayanlar cevaplarsa sevinirim. iyi günler hayırlı diyetler :)


  • izmirdengaye demiş ki:

    öğlen yemegını az yaglı sekilde normal tüketebilirsiniz yada tarhana çorbası en ideal ev ev yapımı olursa süper 2 kasede yiyebılırsınız ondan akşam da nestle nesfit deneyin görün :)


  • izmirdengaye demiş ki:

    siz siz olun sporu bırakmayın yoksa vücudunuz sarkar. diyet aslında her zaman zayıf ınsanında yapması gereken birşey dir vücut sarkmasını önler. bol suuuuuuuuuu arkadaslar vücudu sıkılastırır ve dik oturun oturabıldıgınız kadar
    benden bu kadar iyi günler cevaplarınızı beklıyorum


  • zeynep demiş ki:

    Selam ben 17 yaşında 165 boyunda 66 kiloyum. Bir kaç hafta önce 68 kiloydum. Bu diyeti 5 gün uygulayıp 2 kilo verdim. Dün tekrar başladım. Bu sfer 14 gün boyunca devam edeceğim. Hedefim 55 :)


  • elfi… demiş ki:

    bende yarın başlıcam…akşam yemeği hazırlamak istemediğim bi dönemimdeyim zaten..işime geldi bu diyet benim..spor konusunda bi sıkıntım yok sürekli yapıorum zaten ama tatlıya hayır desem yeter zaten…bu nesfitte kuru meyvalar varya onlarda müthiş lezzetli bana kalırsa:)olur bu iş..15 gün sonra sonucu yazarım…


  • Kemal demiş ki:

    Bugün başlayalı 4 gün oldu ve net 1 kg verdim.
    Ancak bol su ve mutlaka 2-3 fincan yeşil çay tüketiyorum.
    Ekmek, makarna, şeker ve pirinci hayatınızdan çıkartın. Yağlardan uzak durun. Günde 1000-1200 kcal’den fazla almazsanız %100 kilo verirsiniz. Mevsim yaz ara öğünlerde mutlaka meyve ile destekleyin diyetinizi.


  • sezen demiş ki:

    bir ayda 5 kilo verdim tabiki ekmek yemedim ve haftada 2-3 gun spor yaptım .. haftaya tekrar başlıyorum. bence denemeye değer hemen kestirip atmayın..hiç bir işe yaramadı dyenlerede aldırış etmeyin herkesin metblızması farklı:)


  • mert demiş ki:

    garantisini verebiliyormusunuz ona göre başlayacağım


  • MERYEM demiş ki:

    VALLA 86 KİLOYDUM NESTLE NESFİT YEDİKDEN SONRA 76 KİLOYA DÜŞTÜM AMA BANA KİMSE ONERMEDİ BEN MARKETTE GÖRDÜM ALDIM Bİ DENİM DEDİM
    HALİMDEN ÇOK MEMNUNUM


  • gmzpnr demiş ki:

    biz iki arkadaş bugün başlamaya karar verdik umarım faydası olur. 2 hafta sonra görüşmek üzere :)


  • ayşee.. demiş ki:

    denemediğim ürün kalmadı.. hepsinin de bana kazandırdığı tek şey vardı o da verilen kiloların hızla geri alınması.. ama bu ürün tahıldn oluşuo, kilo verdirmese bile kalorisi az, yani öğün geçiştirilebilir, hareketlerini arttırırsanız da yavaş yavaş kilo verirsiniz.. bana ilk kez uyguladığım bir diyet faydalı oldu, nesfitle 14 günde 5 kilo verdim.. bence uygulayın, bir şey kaybetmezsiniz.. işe yaramazsa bırakısınız, ölüm yok ucunda.. sonuçta doğal tahıl..


  • Anonim demiş ki:

    bende bugün başlayanlardanım harika geçecegine eminim 14 günün kilom65:) 14 gün sonra görüsürüz ki


  • sudiye demiş ki:

    olucak inşşş basladık bakalımmm


  • Prenses demiş ki:

    Men Azerbaycandan Peri 13 yasimdayim 64 kiloyum ne yapsam zayiflaya bilmirem lutfen mene bir diyet uygulayin


  • hacer demiş ki:

    arkadaşlar 2 öğün nesfitt tüketmek ne kadar faydalı acaba? reklam bunlar inanmayın ayrıca kalorisi de az sayılmaz.. size kalori sepeti diye br site öneriyorum gün içinde yediklerinizi yazyorsunuz bu siteye.yediğiniz şeylerin kalorisini hesaplıyor ayrıca hedef kilonuza göre kalori sınırlaması getiriyor ben çok memnunum ayda 7 kilo verdim


  • ceren demiş ki:

    ben bugün başladım yorumları okuyorumda fark ettim ki kilosu fazla olanlar daha fazla kilo vermişler.88 kilo ile başliyorum ama bir hafta yapabileceğim ramazan geldiği için ama ramazandada dikkat edeceğim.


  • ceren demiş ki:

    vücudumuzda buluna etler yağlar her geçen gün nefes almamızı zorlaştırıyor başta ben olmak üzere herkes istediği kiloda sağlıklı bir yaşam diliyorum.


  • Önemli kesinlikle oku demiş ki:

    Ya bu ne. ne kadar zayıflama hastası kadınkarımız varmış bizim. Bence nesfit falan hikaye abicim. Neden çalışan efor harcayan insanlar kilolu değil. Hanım lar kabul edin tüm gün evde durmakdan haybora tavuğu gibi oluyo sunuz. Iş te çalışma imkanınız yoksa bi spor klübüne gidin üye olum düzenli spor yapın yemeye içmeye de dikkat edin yağlı lardan hamur işlerinden kaçının , pasta cola çikolata makarna bunları kafanızda bitirin . Meyve ve sebze yani salata tüketin. Ayrıca baktimda çokda kilo birilerine rastlamadım emin olun böyle daha güzel ve sevimlisiniz herkese kolay gelsin


  • ceren demiş ki:

    ramazan bitti bayram seyran demicem yarın başlıyorum yeter


  • çaresiz demiş ki:

    arkadaşlar ben kendi çabamla 13 kilo vermiştim evlendim 1 çocuk annesiyim şimdi cesaret edemiyorum.daha doğrusu hemen pes ediyorum 158 boyunda 67 kiloyum evlendiğimde 51 kiloydum.yazılanlardan cesaret aldım denemeye değer


  • tugba rabza demiş ki:

    Ben 1,69 83 kiloydm simdi 77,9 kiloyum kendi cabalarmla 5kilo verdm 60-62 olmak istiyorum insaallah olurum herkeste amacina ulassin hocalar vaaz verirken simdi kilolar icinde dua etsinler trajikomik ama gercek


  • zeynep demiş ki:

    arkadaslar cok işe yarıyo tawsıye ederım,sızı ac bırakmıyorda ınanın yemek aramıyorsunuz bellı bır zaman sonra bunyenız alısınca gayet kolay oluyo..denemekte tereddüt edenler warsa kullanın derım :)


  • tuğba demiş ki:

    arkadaşlar yeni evlendim hızla kilo almaya başladım aldığım hiçbir kıyafet bana olmuyor.eşim eskiden daha güzel olduğumu söylüyor.nestlke aldım bugün başladım.62 kiloyum hedefim 55 inşallah olur.

Yorum yapmak ister misiniz?!

Lütfen yazı ile ilgili yorumunuzu yazın. Yorumlarınız bizim için önemlidir